نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مبارزه برای جذب پوگبا توسط یووه و رئال كلید خورد

مبارزه برای جذب پوگبا توسط یووه و رئال كلید خورد

 

با نزدیك شدن به زمان شروع تمرینات باشگاه‌های اروپایی، روند انتقال پل پوگبا به یكی از دو تیم یوونتوس یا رئال مادرید كلید خواهد خورد.

 

روزنامه The Sunday Times که یکی از روزنامه‌های پرفروش یکشنبه‌های بریتانیاست، در آخرین شماره خود که امروز منتشر شد، از پیشنهاد 134 میلیون یورویی یوونتوس برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین خبر داده است. این در حالی است که رئال مادرید نیز خواهان به‌ خدمت گرفتن این هافبک فرانسویِ تیم منچستریونایتد است.

 

این روزنامه در ادامه گزارش خود از تلاش بیانکونری برای به خدمت بازیکن سابق خود که او را در سال 2016  به قیمت 105 میلیون یورو به اضافه پاداش به منچستر یونایند واگذار کرده بود، خبر داده است.

 

مینو رایولا مدیربرنامه‌های این بازیکن 26 ساله و برنده جام‌جهانی نیز تأیید کرده که موکلش مراحل خروج از جمع شیاطین سرخ را آغاز کرده است؛ هرچند شایعاتی مبنی بر عدم حضور پوگبا در پرواز بازیکنان منچستر یونایند به مقصد استرالیا برای انجام تمرینات پیش‌فصل این تیم نیز در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است.

 

به نظر می‌رسد مشتریان فعلی پوگبا، یوونتوس و رئال مادرید هستند که باید در کورس انتقال این بازیکن به رقابت بپردازند.

 

آنطور که Mundo Deportivo روزنامه چاپ بارسلون نیز مدعی شده، رئال مادرید حاضر است برای به‌کارگیری هافبک فرانسوی تیم منچستر یونایتد، از گزینه جابجایی گرت بیل یا ایسکو نیز استفاده کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: